sobota, 2 czerwca 2012

#24 Zmiany :3

Hej ^^ Dzisiaj wprowadziłam kilka zmian w wyglądzie bloga, podoba się ;>? Kombinowałam dużo rzeczy ale jakoś w parze nie mogły dać mi oczekiwanego efektu ale jednak znalazłam połączenie białego czerwonego i granatowego :) Mi się bardzo podoba a wam ? Mam dla was kolejną ciekawą stronkę ! Możecie tu wpisać swoje imię i sprawdzić jego znaczenie pochodzenie itp.! Moje tak tylko w skrócie oznacza : Natalia – imię pochodzenia łacińskiego. Powstało z połączenia słów “dies natalis”(dzień narodzin), co oznacza: “ta, która oczekuje ponownych narodzin w życiu pośmiertnym”. Jest to dziewczyna o subtelnym charakterze. Czasem jednak jest zdolna do podjęcia stanowczych kroków i nie zawaha się użyć gróźb. Musicie sprawdzić koniecznie swoje ! Moje doskonale pasuje do mojej osoby... sama się zdziwiłam : O
Znaczenie waszych imion znajdziecie na str. http://imiona.org/ polecam i pozdraaaawiam <33 piszcie w komentarzach co sądzicie o nowym wyglądzie bloga :3 paa <3

3 komentarze:

  1. Mi się zmiany bardzo podobają ..!

    OdpowiedzUsuń
  2. To się cieszę ;] chciałam zrobić coś co nie tylko mi się będzie podobać ale również wam :D dziękuję za pierwszą opinię ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiane są mega :)

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Proszę wejdź , proszę skomentuj ♥ dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń