piątek, 1 czerwca 2012

#23 'ładne są tylko wtedy kiedy patrze na Ciebie'

Hej ! Przepraszam was, że nie pisałam ale byłam w Krakowie i wczoraj wróciłam ^^.Było bardzo fajnie mimo iż jechali moi rodzice.. ;). Udało mi się bo zaakceptowali mojego chłopaka w związku z czym czuliśmy się przy nich na luzie ; D. W Krakowie dostałam od niego różę ^^ wooow. xd a się zdziwiłam :] A dzisiaj powiedziałam mu że ma ładne oczy a on na to 'ładne są tylko wtedy kiedy patrze na Ciebie' iiiii caaały dzień rzygam tęczą ;D Ahh.. a u was ? jak tam wasze historyjki miłosne ? piszcie ;> 


                                              takie tam światełka ;P

1 komentarz:

  1. O jeny jakie to romantyczne ...! Ja to bym się chyba tą tęczą za żygała ..! U mnie ? A wiesz szkoda gadać ..coś się nie układa ..
    Bussi

    OdpowiedzUsuń