wtorek, 5 czerwca 2012

#25 ehh..

Hej < 3. Właśnie się uczę o.O'' Mam jutro sprawdzian z historii... ehh strasznie nie lubię historii.. zamiast historii wolałabym matematykę.. wiem wiem.. jestem inna ale ja na prawdę lubię matematykę i mnie matematyka po prostu interesuje, a historia nie za bardzo, chodź wiem, że na prawdę powinna mnie interesować ale tego się nie zmieni (mojego podejścia do historii) . A w drugim tygodniu oczywiście co ? Badanie wyników nauczania z ? HISTORII -,-'' i z matematyki ^^.. ale jest jeszcze jedna rzecz która mnie przeraża ; o.. na drugi tydzień piszę 3 dni pod rząd próbny test 3gim  ! ! ! strasznie się boję.. chodź z drugiej strony będę wiedziała co miej więcej muszę powtórzyć ale rzecz jasna takiego samego za rok nie dostanę.. a szkoda. Jeśli wśród moich czytelników (jej jak to fajnie brzmi xd) są jacyś 3 gim. to napiszcie proszę jak wrażenia po testach i co było najtrudniejsze ?? no nic.. idę sie uczyć pa < 33333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz