czwartek, 7 czerwca 2012

#26 Jeju..

 Hej < 3 dzisiaj się serio wzruszyłam... hm.. pomagam mojemu przyjacielowi zdobyć dziewczynę.. a on mi nie dawno napisał że chyba jej już nie kocha ale sam jeszcze nie wie.. ona mu powiedziała że nic z tego nie bd i się chłopak załamał.. pocieszam go i wgl.. i napisał mi dzisiaj (cytuję) : kurwaaa ! dziewczynooo <3 jestes zajebista poprostu !!!! (ja odpisałam 'niee xd') a on : taaak ! nie spotkalem jeszcze kogos takiego jak Ty !.
I normalnie się wzruszyłam... *_* sama nie wiem co o tym myśleć.. w sumie kocham go jak przyjaciela < 33 i myślałam właśnie o tym, że mam dużo przyjaciół.. ale przecież ja nawet na nich nie zasługuję.. 

                                                  taaaka tam brzydka zamyślona ja ;>

4 komentarze:

  1. Ej wcale nie brzydka ...
    Każdy zasługuje na przyjaciół ..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No co ty? Brzydka? Posrało cię? xD
    Mam nadzieje że wszystko ułoży się tak, jak ty tego chcesz :)
    Powodzenia :)
    ZApraszam do siebie i liczę na komentarz http://one-direction-zayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No co ty właśnie że ładnie! ^^
    Jestem tu przypadkowo i podoba mi się twój blog :P
    Też mam nadzieję że wszystko się ułoży :)
    Będę tu wpadać dodaję się do obserwatów :D Liczę na to samo! ^^
    Blog ze szkicami mam nadzieję że się spodobają :))
    techolernebazgroly.blogspot.com
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna! Widzisz, chcesz komuś pomóc, a w końcu i tak na tym zyskujesz ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń