sobota, 28 kwietnia 2012

#11 Gooorąco ♥.♥


Heeej tu Nati ;D! Nie wiem co się dzieje z Moniką xd. Przyjechała dzisiaj do mnie (na rowerze 6 km xd) i napisała mi tylko sms ' Od 7 min. jestem w domu :) szybko mi droga minęła :)' ... od tego czasu nawet na gg jej nie było xdd. Może doznała udaru słonecznego o.O nie no żartuję ;P  kooocham Monikę <33 xd i jeeeej szczury ^^ (na mnie ta pogoda też nie specjalnie działa xddd) . Pięęęękną mamy pogodę.. cieszymy się długim weekendem... co niektórzy ... my z Moniką idziemy do szkoły normalnie w poniedziałek i piątek ! To jakiś absurd :< STRAJKUJEMY ! Niektóre szkoły maja wolne cały tydzień! A my ?! Jak zawsze -.-' ... no nic.. szkoda na prawdę szkoda że w tak ładną pogodę my będziemy musiały siedzieć na lekcjach.. współczujcie nam xd.  Zapraszamy was również do nowej zakładki 'Ciuchy i kosmetyki : )' !! Tam dowiecie się wiele naprawdę ciekawych rzeczy m.in. Jaki strój kąpielowy pasuje do Cb? lub różne domowe 'triki' na temat naszej urody : D ZAPRASZAMY  I DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM CZŁOWIEKOOOM ZA ODWIEDZANIE NASZYCH BLOGÓW <3333 ^^ (taaak.. ta pogada faktycznie źle na mnie działa xd) trzyyymajcie się ludzie i do jutra ;***





1 komentarz:

  1. Pogoda dobija ale trzeba się cieszyć póki jest. Ja tylko w poniedziałek idę na 7h do szkoły. Dziękuje za komentarzyk <3

    OdpowiedzUsuń