wtorek, 24 kwietnia 2012

#6 Wooolne :]

Heeej tu Nati ;>. Mamyyy wolne ! Znaczy się niektórzy ... ;p oczywiście trzeciogimnazjalistom życzyymy powodzenia na testach.. sama będę je pisała za rok ale jak na razie się tym nie stresuję xd. Mam inne problemy... eh.. szkoda gadać. :] Więc postanowiłam wolny czas spędzić na robieniu zdjęć ; ) Mam nowy aparat i muszę jeszcze obczaić co on potrafi ;D  Bawię się aparatem jak małe dziecko zabawką.. byle tylko nie myśleć ! Szukam również jakiś piosenek i tak mija dzień ;/ piosenki, zdjęcia,piosenki, zdjęcia... Jest ktoś kto mi ZAWSZE poprawi humor.. możliwe, że go znacie ;> taaaak.. oto NIEKRYTY KRYTYK : ) nie ważne jakie mam kłopoty zawszę włączę odcinek z Dżoanną i o wszystkim zapominam (poolecam ;>) Zamieszczę tutaj jeden, mój ulubiony odcinek a resztę możecie obejrzeć na niekrytykrytyk.com polecam ;D




na sam widok Dżoanny już mi się śmiać chce ;))
zamieszczam również moje 'zdjęcia' ;D



                                                         no .. zabawę czas zacząć ;]


                                                                    takie kolorowe ;D


                                                                       hyhyhy ;D


                                                               takie tam.. wino.

                                                                           mrówki :)

samoolot ^^

1 komentarz:

  1. O też mam woleee wreszcie !!!! fajne foty chciałam zaznaczyć xd zapraszam cie do mnie : http://fiukumikusary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń