poniedziałek, 30 kwietnia 2012

#13 Ah.. ta noga ;D


Heeej tuu Nati ! Dzisiaj w wyjątkowo świetnym humorze bo mi słonko przygrzało ;> Nie no.. chyba nie dlatego :D. Dziiiiisiaj cały dzień byłam na podwórku (braaawo mi ! ) Grałam w nogę z kolegami ; o. Taaaak.. ja gram w noge ;D ale było bardzooo fajnie ! Najgorsze było to że popatrzyłam w prawo był mój kolega popatrzyłam do przodu a ten kolega co stał koło mnie był już pod bramką xd. ale spooookojnie ! Nati nad wszystkim zapanowała i nie dała sobie wbić piłki do brami ;D Wręcz przeciwnie ! Strzeliłam 2 gole xdd. Ah.. ta noga xd Może będziecie mnie oglądać w przyszłości na EURO 2056 ! A nie.. bd już chyba za stara xd. nie ważne : D My byliśmy w szkole suuuper.. ale na 7 lekcji było już tylko 7 osób w klasie xd  a waaam jak dzień minął ? piszcie : D paaa ;**


1 komentarz:

  1. Dzięki za komentarz na moim blogu, ukazał się już kolejny rozdział. Zapraszam do komentowania! Co ty na to, abym ogłosiła jakiś konkurs? : ) http://najamajke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń