piątek, 20 kwietnia 2012

#3 FESTIWAL !

Cześć jestem Nati i razem z Moniką prowadzę tego bloga ;]. Jest to mój pierwszy blog i nie do końca wiem jak 'to' się robi xd. Ale się postaram ;D. Dziś w naszej szkole był Wojewódzki Festiwal Artystyczny 'Liść Dębu'. Trwa on dwa dni- w pierwszym dniu występują soliści, w drugim zespoły,chóry oraz duety : ). Dziś był właśnie pierwszy dzień i ja (Nati xd) śpiewałam jako solistka ! O dziwo czułam się na scenie strasznie swobodnie co było widać po moim 'bananie'.. tak moi koledzy nazwali mój szeroki uśmiech :] Po prostu chyba ze stresu zaczęłam się śmiać xd. Ale to bardzo spodobało się Jury ! Śpiewałam piosenkę pt. Remedium, Maryli  Rodowicz ;D. Wyszło mi chyba dobrze bo uwaga .... zajęłam 3 miejsce ! Co oznacza 'Brązowy Liść Dębu' ! Strasznie się cieszę xd No ale kto by się nie cieszył na  moim miejscu ?! :D Ogólnie ten dzień mi się udał :) A wy ? Wygraliście już jakieś konkursy ? Piszcie : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz