wtorek, 8 maja 2012

#18 Śpiewamy ;D


Heej tu Nati... tak.. Monika mnie zostawiła :< a sama założyła jakiegoś nowego bloga : O. No nic.. wybaczam jej ;D no ale cóż.. nie wiem czy sobie poradzę ;/ jak już wspominałam na początku to jest mój PIERWSZY BLOG -.-' ! Dobraa może dam radę c: Wiecie co teraz robię ?! :D ŚPIEWAM ! taaak.. właśnie xd. to co zawsze ;> ale mam dla was ciekawą stronkę na której i wy możecie sobie pośpiewać.. nagrać się itp.! ISING.PL ! polecam :) jest tak wieeeele piosenek ! na pewno znajdziecie tą co szukacie ;> Właśnie śpiewałam Adele- Someone like you : ). Jeśli zaśpiewacie piosenkę a wam się spodoba, możecie również ją umieścić na tej stronie a inni będą to odsłuchiwać i komentować : ) wy również możecie słuchać innych wykonawców i dodawać własne opinie.  polecam ;) Tymczasem mam do was pytanie ; ) Lubicie śpiewać ? Tak ? A co najchętniej? A jeśli nie .. to co jest waszym hobby ? Proszę o odpowiedzi w komentarzach ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz