wtorek, 15 maja 2012

# 20 Heej !


Hej ! Przepraszam, że długo nie pisałam ale miałam na prawdę dużo pracy ;/. Z Warszawy przyjechałam w sobotę była chyba 22:00 :D Szkoda że to tylko dwa niecałe dni xd. było świetnie <3 wiadomo jak to z rówieśnikami ^^. W niedzielę kupiłam sobie śliczną sukienkę : ) Na komunię mojego brata :]. W poniedziałek miałam dużo lekcji.. i jakoś tak.. nie miałam czasu ;(. A dzisiaj byłam na zawodach lekkoatletycznych ;D 2 miejsce jest ! :D Jutro mamy w szkole rocznicę nadania imienia naszemu gimnazjum .. konkurs recytatorski i oczywiście dostałam propozycję nie do odrzucenia a mianowicie.. wziąć w nim udział.. xd czyli w tym momencie siedze i wkuwam na pamięć : > daaaam radę (chyba o.O) a tymczasem .. pokażę wam kilka fotek z warszawy xd 





3 komentarze:

  1. Jeeej! Czemu mnie tam z wami nie było!?
    A co do zawodów..no było w miarę...ale chciałabym pobiec jeszcze raz i wykorzystać te niewykorzystane szanse....brakło mi sekundy do 3miejsca na 600m! ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ! Obserwuję! I liczę na to samo u mnie ( : http://glass-windmill.blogspot.com/


    glass-windmill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. następnym razem koniecznie pójdz na Nowy Świat, tam jest pieny widok na stadion, i na warszawe jednak wybierz słoenczną pogodę :) atmosfera tam jest nie do opisania :3
    podoba mi się u ciebie bardzo, obserwuję , zapraszam do mnie:
    http://lack-of-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń