poniedziałek, 21 maja 2012

Witaaam was wszystkich cieplutko ;3. Znów długo nie pisałam.. przepraszam was bardzo ! Mój brat miał wczoraj Pierwszą Komunię Świętą ^^. Zdjęć niestety jeszcze nie dodam, ponieważ mój kuzyn był fotografem i musi mi kilka fotek przesłać :D. Ale tak ogólnie to było świetnie ^^ Oczywiście grzana na maksa z kuzynami xd. ahh.. co my byśmy zrobili bez tej rodziny ? xd. Mam kilka swoich zdjęć ale aktualnie aparat został zabrany na kolejną seeesyję xd. postaram się dodać później :D Tymczasem myślę nad kolejnym pomysłem na besty.. dodałam już kilka z czego jeden znalazł się na stronie głównej i był 4312 razy wrzucony na fb ;> dziękuję bardzo ;D chcę stworzyć kolejnego tak popularnego besta ale jak na razie mam totalną pustkę w głowie :< ale spokojnie .. ja się tak łatwo nie poddaję! może macie jakieś pomysły ? piszcie w komentarzach <333 


                                     
                                             ahh to ten mój popularny best ;-) widzieliście ?
                                           

       Mam dla was jeszcze piosenkę, na którą mam straszną fazę i leci u mnie na okrągło xd na pewno znacie <33 :

1 komentarz:

  1. Taak pamiętam tego Besta <333

    Zapraszam do siebie ; D
    http://imlookingforhappieness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń