wtorek, 1 maja 2012

#14 Griiiill ;]

Heej tu znów Nati : ) Dziiisiaj był wyjątkowo faaajny dzień :>. Wstałam rano, słoneczko świeciło i już pięknie się zaczęło ^^. Zjadłam śniadanko i wyszłam na podwórko :D Dziś również grałam w nogę w kosza, w siatkę i baaawiłam się w chowanego i uwaaaga gałam w podchody xd. zupełnie jak małe dziecko ale przecież nie ma w tym nic złego :]. Nastała mnie ogromna ochota na zupę szczawiową xdd pojechałam i nazbierałam szczawiu xd I na obiadek miałam zupę szczawiową :-). Nie ukrywam że była pyyyszna <3 pierwsza w tym roku *.* taaak samo jak moja piękna obiado-kolacja ;D Mój tato wpadł na pomysł aby zrobić grilla :D Dzień świetny ! Ja już czuję wakacje :( ale co z tego jak i tak trzeba chodzić do szkoły... -.- ehh... nie mogę się doczekać wakacji.. z resztą jak każdy. na dziś już kończe jestem wykończona tymi zabawami xd i to wszystko w ciągu jednego dnia.. jestem pod wrażeniem xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz