wtorek, 22 maja 2012

Wiiitam was wszyyystkich <3. Dzisiejszy dzień zaczął mi sie bardzo fajnie xd. Jak wstałam z łóżka - od razu jak przy wstawaniu na nim usiadłam- kichnęłam i się zaśmiałam... xd. taaak jestem nie normalna xd. mam downa ale pozytywnego ;> Szkoła jak to szkoła... przerwa,lekcja,przerwa,lekcja. Mój brat pisał dzisiaj swój taki pierwszy jeden z ważniejszych testów- trzecioteścik (xd). Musze wam powiedzieć, że się bardzo stresował.. aż sama się zdziwiłam o.O. No ale z tego co mówił poszło mu w miarę dobrze. Był w domu ok. 12 a ja dopiero o 16:00 -.-'' no ale czekała na mnie niesamowita niespodzianka.. ;D. Otóż mój brat postanowił swoje pieniądze komunijne zainwestować w coś co będzie się nam obu podobało ;D Noo.. i mu się udało ;D kupił niesamowite ps3 ^^ Dziś grałam z nim już w siatkę :] i mamy własne zwierzątko, które w grze hasa nam po domu xd. o jeju jak się rozpisałam ; O. w każdym bądź razie polecam wam ps3 bo to nie tylko gra ale też na prawdę świetna i śmieszna zabawa xd. a tymczaseeem zamieszczę jedną fotkę z moooją kochaaną Kamilą ;> wczorajsza ... robiona o ok. 22:00 i tak dobrze wyglądamy ;) :

                                                   (po lewej ja-Nati, po prawej Kamila <3)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz